Utdanning
25.08.2017
Vi les i Utdanning 9/2017 at skolen skal få nytt «kart», og sanneleg skal Røe Isaksen bruka «kompassen» også.
Ja, ja. Alle skjønar at det er talemåtar. Det gjeld jo sjølve grunnlaget for norsk skole; generell del av læreplanen er kartskissa, og som overordna del skal ho gi retninga.
Greitt nok med bildespråk. No skulle eg likevel gjerne sjå for meg at planar og praksis i norsk grunnskole tok for seg også dei faktiske tilhøva når det gjeld nettopp kart og kompass.
Som grunnskole
Gå til medietJa, ja. Alle skjønar at det er talemåtar. Det gjeld jo sjølve grunnlaget for norsk skole; generell del av læreplanen er kartskissa, og som overordna del skal ho gi retninga.
Greitt nok med bildespråk. No skulle eg likevel gjerne sjå for meg at planar og praksis i norsk grunnskole tok for seg også dei faktiske tilhøva når det gjeld nettopp kart og kompass.
Som grunnskole


































































































