Alle mediene redigeres i henhold til redaktørplakaten og vær varsom-plakaten.
Dagligvarehandelen
Dagligvarehandelen er Norges eneste ukeavis for dagligvarebransjen. Avisen har en utpreget aktualitetsprofil, med bred nyhetsdekning og omfattende reportasjestoff fra bransjen i inn- og utland. Dagligvarehandelen går i dybden i en rekke temautgaver og minitemaer med stor nytteverdi for målgruppen.
Dagligvarehandelen leses av 75% av lederne i dagligvare detalj og 71% i kiosk/bensin/service.
Kiwi har kjørt en bred kampanje mot nedlatende holdninger til å arbeide i en dagligvarebutikk. Kjeden har «kassevis» med jobber, som gir muligheter og varierte arbeidsdager.
De siste tre ukene før jul øker salget av fløte med 145,6 prosent, ifølge NielsenIQ-tall. Den siste uka før jul tredobles salget av fløte sammenlignet med gjennomsnittet for resten av året.