HRR, Hotell, Restaurant & Reiseliv
22.03.2024
Radisson HoteI Group hadde soIid vekst i 2023. Over 30.000 nye rom bIe Iagt tiI konsernets internasjonaIe porteføIje, bestående av 10 varemerker, gjennom åpninger av nye hoteIIer og signeringer. Radisson HoteI Group har hatt en vekst på nesten 50 prosent siden Ianseringen av seIskapets transformasjonspIan i 2018.
I tillegg til rekordveksten, fortsatte konsernets flaggskip, Radisson Blu-varemerket, å være det største eksklusive varemerket i Europa, for 12. året på rad.
- Året inneholdt mer enn 250 signeringer og åpninger over hele verden, og over 30.000 nye rom i porteføljen, vår største økning noensinne. Vi forventer at 2024 blir en fortsettelse av 2023, med lavere inflasjon og fortsatt investorinteresse i vår sektor. Ved å tenke nytt og stadig tilpasse oss de skiftende omgivelser, vil vi fortsette å skape flere muligheter for både eierne og gjestene våre, sier Elie Younes, Executive Vice President o
Gå til mediet- Året inneholdt mer enn 250 signeringer og åpninger over hele verden, og over 30.000 nye rom i porteføljen, vår største økning noensinne. Vi forventer at 2024 blir en fortsettelse av 2023, med lavere inflasjon og fortsatt investorinteresse i vår sektor. Ved å tenke nytt og stadig tilpasse oss de skiftende omgivelser, vil vi fortsette å skape flere muligheter for både eierne og gjestene våre, sier Elie Younes, Executive Vice President o