Fjell og Vidde
30.03.2020
Holdningsendring blant forbrukerne gir nye forretningsmuligheter for sportsbransjen.
Vi ser tendenser til en holdningsendring når det kommer til klær- og utstyrsforbruk, mener John Lauring Pedersen. Han er administrerende direktør i analysebyrået Opinion og sitter i landsstyret til DNT.
- Folk legger om livene sine litt etter litt. Der man før hadde en bruk- og -kastmentalitet, ser vi nå at vi begynner å bruke ting lenger, og at flere og flere kjøper ting brukt, forklarer han.
Gjennom et hundretalls brukerundersøkelser har analysebyrået studert nordmenns holdninger. Flere arenaer for bruktsalg- og kjø
Gå til mediet- Folk legger om livene sine litt etter litt. Der man før hadde en bruk- og -kastmentalitet, ser vi nå at vi begynner å bruke ting lenger, og at flere og flere kjøper ting brukt, forklarer han.
Gjennom et hundretalls brukerundersøkelser har analysebyrået studert nordmenns holdninger. Flere arenaer for bruktsalg- og kjø