Kjøkkenskriveren
25.10.2016
Asko åpnet nylig et nytt kompetansesenter som skal komme ansatte og kunder til gode. Kompetansesenteret vil inneholde tre kursområder; Asko-skolen, KIT-akademiet og opplæringsrom for Joh. Johannson Kaffe AS.
Det er stadig behov for økt kunnskap og Asko tar nå sin del av ansvaret. I splitter nye lokaler på Kalbakken utenfor Oslo klippet Tore Bekken, administrerende direktør i Asko Norge AS av den røde snoren og markerte dermed en ny epoke i Askos historie. - Gjennom en felles arena for læring vil vi skape en møteplass for alle som ønsker faglig påfyll. Her vil det kunne utveksles erfaringer, kunnskap og kompetanse på tvers av fagfelt, sa Bekken.
LØFTE TIL BRANSJEN
Å servere god kaffe krever kunnskap. Som ledende aktør i kaffemarkedet ønsker Joh. Johannson Kaffe å gi kundene inspirasjon, styrket konkurransekraft og lønnsomhet. Det skal skje gjennom å gi bransjen kjennsk
Gå til medietLØFTE TIL BRANSJEN
Å servere god kaffe krever kunnskap. Som ledende aktør i kaffemarkedet ønsker Joh. Johannson Kaffe å gi kundene inspirasjon, styrket konkurransekraft og lønnsomhet. Det skal skje gjennom å gi bransjen kjennsk