Kjøttbransjen
07.06.2018

Europas største produsent av kjøttbasert snacks, det spanske selskapet Noel, økte sin omsetning i dette segmentet med hele 50 prosent i fjor.
z PÅ ALIMENTARIA-MESSEN
z PER A. SLEIPNES
- Det synes som om dette markedet har et enormt potensial. Jeg anbefaler på det varmeste norske selskaper til å tenke kjøttsnacks med tanke på innovasjon og utvikling. Her på Alimentaria-messen ser vi en rekke andre selskaper som tenker i våre baner. Interessen for å utvikle kjøttsnack-kategorien er sterkt økende overalt, forteller Nera Merchan Garcia, forretningsutvikler i Noel.
20 PROSENT ØKNING
I Norge er det Oluf Lor
Gå til medietz PER A. SLEIPNES
- Det synes som om dette markedet har et enormt potensial. Jeg anbefaler på det varmeste norske selskaper til å tenke kjøttsnacks med tanke på innovasjon og utvikling. Her på Alimentaria-messen ser vi en rekke andre selskaper som tenker i våre baner. Interessen for å utvikle kjøttsnack-kategorien er sterkt økende overalt, forteller Nera Merchan Garcia, forretningsutvikler i Noel.
20 PROSENT ØKNING
I Norge er det Oluf Lor