NTL-magasinet
26.06.2019
Vervekampanjen til NTL NAV har økt innmeldingene med over 50 prosent. Caroline Hjellegjerde-Aam og Torgeir Homme tror effekten vil vare.
1. februar startet NTL NAV sin store vervekampanje, med nye nettsider, videoer og et målrettet arbeid for å bli flere. Ved utgangen av juni ble kampanjen avsluttet, og da NTL-magasinet gikk i trykken, var bildet tydelig: Det kommer flere medlemmer inn.
- Om du ser på snittet av nyinnmeldinger første halvår for årene 2015-18, var gjennomsnittet 209 medlemmer. I år har vi fått inn 343, informerer Caroline Hjellegjerde-Aam og Torgeir Homme, som har sittet i prosjektgruppa i NTL NAV.
Fornøyde. De to sier seg godt fornøyd med resultatet.
- Vi satte et mål om å verve 520 medlemmer, fordi det var like mange som i hele 2017. Det var mer for å ha noe å strekke seg etter enn et realistisk mål, og når vi ser hvor mange flere vi har fått, synes vi det er ganske bra.
I denne per
Les opprinnelig artikkel- Om du ser på snittet av nyinnmeldinger første halvår for årene 2015-18, var gjennomsnittet 209 medlemmer. I år har vi fått inn 343, informerer Caroline Hjellegjerde-Aam og Torgeir Homme, som har sittet i prosjektgruppa i NTL NAV.
Fornøyde. De to sier seg godt fornøyd med resultatet.
- Vi satte et mål om å verve 520 medlemmer, fordi det var like mange som i hele 2017. Det var mer for å ha noe å strekke seg etter enn et realistisk mål, og når vi ser hvor mange flere vi har fått, synes vi det er ganske bra.
I denne per