Fysioterapeuten
28.04.2021
Dette spørsmålet har jeg flere ganger stilt meg det siste året. Når man kjenner at man er så utrolig lei - lei av restriksjoner, munnbind, gult og rødt nivå, stigende smittetall og fulle sykehus ....
Lei av ord som dugnad, bakketopp og utholdenhet. Vi vet vi nærmer oss slutten, men vi vet også at post-korona venter det mange utfordringer, både for oss som privatpersoner og som helsepersonell. Det vil være krevende for barn og voksne, pasienter, sykehus og kommuner - ja hele samfunnet vårt.
Men har pandemien gitt oss noe som kan være bra også? Ja, det tror jeg faktisk. Jeg har det siste året brukt mye tid
Gå til medietMen har pandemien gitt oss noe som kan være bra også? Ja, det tror jeg faktisk. Jeg har det siste året brukt mye tid


































































































