Fysioterapeuten
28.04.2021
Avdelingsleder Rudy van Oevelen blir motivert av å se sine ansatte lykkes.
- Hvorfor ønsket du å jobbe som avdelingsleder?
- I mine første år som fysioterapeut hadde jeg ingen planer om å bli leder. Fokus var å forsøke å bli en god terapeut. Jeg fikk etter hvert variert erfaring, både innenfor arbeidsrettet rehabilitering og som privatpraktiserende fysioterapeut uten driftstilskudd. Dette dannet grunnlaget for min første faste stilling som bedriftsfysioterapeut ved Sykehuset Innlandet. Jobben ga meg et bredt faglig perspektiv og påfyll av kompetanse innen HMS, arbeidsmiljøutvikling, kommunikasjon, organisasjon og ledelse. Jeg fikk ansvar for prosjekter som gikk ut på å implementere helsefremmende og forebyggende tiltak i en stor organisasjon, og arbeidet ga resultate
Gå til mediet- I mine første år som fysioterapeut hadde jeg ingen planer om å bli leder. Fokus var å forsøke å bli en god terapeut. Jeg fikk etter hvert variert erfaring, både innenfor arbeidsrettet rehabilitering og som privatpraktiserende fysioterapeut uten driftstilskudd. Dette dannet grunnlaget for min første faste stilling som bedriftsfysioterapeut ved Sykehuset Innlandet. Jobben ga meg et bredt faglig perspektiv og påfyll av kompetanse innen HMS, arbeidsmiljøutvikling, kommunikasjon, organisasjon og ledelse. Jeg fikk ansvar for prosjekter som gikk ut på å implementere helsefremmende og forebyggende tiltak i en stor organisasjon, og arbeidet ga resultate


































































































