Finansfokus
13.09.2017
Finansforbundet lanserte sine nye nettsider før sommeren. - Gode nettsider er svært viktig for forbundet, sier kommunikasjonssjef Anne Greva. Nå følger Finansfokus etter. Redaktør Svein Åge Eriksen gleder seg over en enklere og bedre nettløsning for medlemsmagasinet.
Det har gått noen år siden sist vi fornyet oss, og digital kommunikasjon har utviklet seg raskt. For oss er det viktig å ha en nettside som er brukervennlig, og som har et moderne uttrykk i stil og tone. Brukerne skal lett finne det de er ute etter, og siden skal fungere godt på mobil. Hjemmesiden er en av våre viktigste kontaktpunkter både for eksisterende og potensielle medlemmer. Derfor er gode nettsider svært viktige for forbundet, sier Anne Greva, leder av kommunikasjon i forbundet.
- Vi har laget en nettside som er lettlest og informativ, med mindre tekst og enklere navigering. Vi har lyttet til innspill fra brukerne. Hensikten er at det skal være enkelt for medlemmene å få tak i det de trenger, sier Greva. Forbundet har hatt hjelp av Netlife Research i utviklingen av nettsiden.
- De er blan
Gå til mediet- Vi har laget en nettside som er lettlest og informativ, med mindre tekst og enklere navigering. Vi har lyttet til innspill fra brukerne. Hensikten er at det skal være enkelt for medlemmene å få tak i det de trenger, sier Greva. Forbundet har hatt hjelp av Netlife Research i utviklingen av nettsiden.
- De er blan