NTL-magasinet
21.11.2018
Det skal fortsatt vært mulig å få kjøregodgjørelse for alle kolleger som er med i bilen. Og man skal ikke skylde jobben penger om man har blitt påspandert mat på reise.
Tidligere i år, etter at det ble forhandlet fram en ny avtale for reisegodtgjørelse, skjedde det en endring i punktet om passasjertillegg som hovedsammenslutningene ikke var enig i:
Det sto nå at man skulle få 1 krone i godtgjørelse per kilometer for passasjerer, uansett om det dreide seg om én eller flere.
Tidligere hadde man kunnet ta med fire kolleger i bilen og få 1 krone i tillegg for hver av dem. Altså til sammen 4 kroner per kilometer ved bruk av vanl
Les opprinnelig artikkelDet sto nå at man skulle få 1 krone i godtgjørelse per kilometer for passasjerer, uansett om det dreide seg om én eller flere.
Tidligere hadde man kunnet ta med fire kolleger i bilen og få 1 krone i tillegg for hver av dem. Altså til sammen 4 kroner per kilometer ved bruk av vanl


































































































