Finansfokus
01.11.2022
- SpareBank 1 SR-Bank har fått mor til å føle seg som verdens dummeste, sier Mona. Hun er pårørende til en 82 år kreftsyk gammel kvinne som har blitt fratatt BankID.
Finansfokus har valgt å anonymisere Mona av hensyn til moren. Moren har lenge klart seg selv, også med digitale banktjenester. Men etter at hun fikk kreft, klarer hun ikke lenger å henge med digitalt.
- Mor har alltid hatt stålkontroll på økonomien Hun fører selv regnskap med penger inn og ut hver måned og er opptatt av å ikke være en belastning for omgivelsene, sier Mona.
Da det ikke lenger ble like enkelt, var løsningen for moren å ta bussen til byen for å få hjelp med å bruke nettbank på IPad.
MØTTE ARROGANTE KUNDEBEHANDLERE
- Hun møtte nye kundebehandlere hver eneste gang. Noen av disse var ganske arrogante og fikk henne til å føle seg dum som ikke forsto hvordan dette fungerte. Det er ikke kjekt å miste kontroll over økonomien og slett ikke kjekt å føle seg dum, sier Mona.
L�
Gå til mediet- Mor har alltid hatt stålkontroll på økonomien Hun fører selv regnskap med penger inn og ut hver måned og er opptatt av å ikke være en belastning for omgivelsene, sier Mona.
Da det ikke lenger ble like enkelt, var løsningen for moren å ta bussen til byen for å få hjelp med å bruke nettbank på IPad.
MØTTE ARROGANTE KUNDEBEHANDLERE
- Hun møtte nye kundebehandlere hver eneste gang. Noen av disse var ganske arrogante og fikk henne til å føle seg dum som ikke forsto hvordan dette fungerte. Det er ikke kjekt å miste kontroll over økonomien og slett ikke kjekt å føle seg dum, sier Mona.
L�