1 - Bestilling av kundemøte i DNB på Hønefoss via aktivisert QR-kode torsdag ettermiddag i to-tiden.
2 - Neste morgen klokken ni oppringning fra kunderådgiver med tilbud om personlig møte i nær fremtid.
BEST MULIG UTGANGSPUNKT
- Vi ønsker å gi kundene best mulig oppfølging. Gjennom forhåndsbooking på nett, og ved hjelp av QR-koden kan kunder booke time og forklare sine behov, noe som gir våre rådgivere best mulig utgangspunkt til å sette seg inn i situasjonen til kunden, sier Therese Askeland, banksjef i DNB Øvre Buskerud, til Finansfokus.
Hun legger til at dette sikrer at møtet skjer med en forberedt rådgiver som forstår og har tid til kunden.
- QR-koden er en rask vei inn til møtebookeren som gir kunden mulighet til å skreddersy sine behov, sier Askeland. Hun har selv bakgrunn som finansrådgiver.
FORBEREDT RÅDGIVER
Blant bankens fagorganiserte er det nye kundebehandlingskonseptet positivt mottatt.
Rådgiverne våre kan forberede seg og gi en spesialtilpasset oppfølging av kundens behov.
Terje Hansen, regiontillitsvalgt, DNB Østlandet