Kjøttbransjen
27.01.2022
Gjennom omsetningsavgiften finansierer den norske bonden avsetningstiltak, produksjonsregulerende tiltak og opplysningsvirksomhet. Og via det siste tiltaket, får MatPrat sitt budsjett.
- Selv om dette er penger som går rett ut av lommeboka til bøndene får de mye igjen for pengene sine gjennom at det er skapt en så sterk merkevare som MatPrat. Vi fremmer norsk kjøtt og egg på vegne av den norske bonden på matprat.no i sosiale medier, i mediedebatter og kronikker. MatPrat er en sterk merkevare med høy tillit blant norske forbrukere. Våre undersøkelser viser for eksempel at Mat-Prat er det første stedet mange forbrukerne tenker på når det gjelder mat og oppskrifter, forteller Dag Henning Reksnes, direktør i MatPrat.
Stor trafikk
Trafikken inn til matprat.no viser også en solid økning de siste årene. I 2018 var det 38 213 766 øk
Gå til medietStor trafikk
Trafikken inn til matprat.no viser også en solid økning de siste årene. I 2018 var det 38 213 766 øk