- Mange av oss er nok vant til å tenke på et fagforbund som en slags forsikring; noen man har i ryggen hvis det oppstår vanskeligheter, og sånn sett noen man egentlig håper man ikke trenger. At Finansforbundet tilbyr medlemmene utdanning er mye mer proaktivt, sier Eren Yaldiz, finansrådgiver i DNB.
Tilbudet om å delta på BI-studiet «Digital forretningsforståelse» i fjor høst var svært populært. 750 Finansforbund-medlemmer søkte om å delta. De 25 studieplasser ble derfor utvidet til 90, fordelt på Oslo, Bergen og Trondheim. Eksamen i form av prosjektoppgave er nå unnagjort, og sensur faller i disse dager. Kurset gir 7,5 studiepoeng.
DIGITALISERING I PRAKSIS
Forsikringsmegler Beate Villa i Willis Towers Watson AS og Tuva C. Christiansen, nordisk leder for Business Requirement Analysis i IF, er også svært fornøyd med studiet.
- For meg var det spennende å få et akademisk perspektiv på noe jeg jobber med i praksis, daglig, sier Tuva C. Christiansen.
- Landskapet endrer seg, også hos våre kunder. For meg er det viktig å forstå enda mer av kundenes hverdag, sier Beate Villa.
DIGITALE RESSURSE


































































































