Grong Sparebank har ca. 55 ansatte og fem avdelingskontor. Litt mindre enn h alvparten av de ansatte er på plass i kontorene, mens andre halvparten jobber hjemme. Allerede 13. m ars stengte banken hovedkontoret for fysiske kundemøter, men kundedialogen blir ivaretatt i digitale kanaler.
- Mitt inntrykk er at mine kolleger håndterer situasjonen greit og at kommunikasjonen med kundene er god. Vi er en lokalbank og kjenner våre personkunder og bedrifts kunder meget godt. Vårt budskap til alle våre kunde r er at de må ta kontakt med oss for å få hjelp i den situasjonen som har oppstått. Vi vil bidra til å finne løsninger for alle som på ulike måter blir rammet av korona-krisen, understreker Aunet som til daglig er rådgiver på personmarkedet.
MASSIVT TRYKK
- En utfordring har vært at ikke alle har hatt en hjemmekontorløsning tidligere. Derfor er dette en ny måte for mange å arbeide på. Vi ha