HK-Nytt
23.01.2019
Postkom vil slå seg sammen med et annet LO-forbund. Handel og Kontor er en av tre kandidater. Her er de hjertelig velkommen.
Postkom er på frierføtter. LO-forbundet som organiserer ansatte i Posten, Bring, Nets og DNB ønsker å slå seg sammen med et annet LO-forbund. Fem forbund har vært aktuelle, nå gjenstår tre. Det er de tre største LO-forbundene; Handel og Kontor, Fagforbundet og Fellesforbundet. Arbeidsmandsforbundet og EL og IT Forbundet er ikke lenger aktuelle for Postkom å slå seg sammen med.
Hjertelig velkommen
Trine Lise Sundnes, leder i Handel og Kontor, er mer enn villig til å ta imot Postkoms medlemmer.
- De har verdifull kompetanse som vil styrke oss, spesielt i logistikkbransjen. De er mer lik oss enn vi er forskjellige. En sammenslåing vil styrke oss gjensidig. Dette er en «match made in heaven», sier Sundnes til HK-Nytt.
Postkom organiserer 17.6
Les opprinnelig artikkelHjertelig velkommen
Trine Lise Sundnes, leder i Handel og Kontor, er mer enn villig til å ta imot Postkoms medlemmer.
- De har verdifull kompetanse som vil styrke oss, spesielt i logistikkbransjen. De er mer lik oss enn vi er forskjellige. En sammenslåing vil styrke oss gjensidig. Dette er en «match made in heaven», sier Sundnes til HK-Nytt.
Postkom organiserer 17.6


































































































