Universitetsavisa
09.05.2017
Studentparlamentet ved NTNU, campus Ålesund, avholdt årsmøte i slutten av april. Nytt arbeidsutvalg ble valgt, samtidig som Gjermund Kvernmo Langset ble gjenvalgt som stedlig leder.
- Vi har det siste året hatt stort fokus på organisatorisk arbeid, som følge av den nye organiseringa av studentdemokratiet som helhet. Nå er grunnlaget lagt, og vi kan bruke mer krefter og ressurser på det vi faktisk skal gjøre, å representere studentene i
Les mer


































































































