Firmaet består av fire unge arkitekter, hvorav tre fremdeles ikke har fått svar på mastergraden de har levert ved NTNU.
Her kan du se vinnerbidraget.
- Arrogant
Arkitekt Ole Wiig gjentar sin kritikk fra folkemøtet på Samfundet forrige tirsdag, og beskriver vinnerløsningen som et av de største feilgrep som kan gjøres i Trondheims byutviklingshistorie hvis det gjennomføres.
- Dette er ikke bra. Dette er ikke bare en uheldig løsning for byen, men en dårlig løsning for NTNU. Det har ikke noe med arkitektene å gjøre. De ble bedt om å lage forslag til et uheldig program, sier Wiig.
- Misbruk av arkitekters tid
Ligg unna Høgskoleparken!
Han påpeker at formannskapet fattet vedtak om at man ikke ønsket bygging i Høgskoleparken allerede i september, men at man i ko


































































































