Kjøkkenskriveren
12.12.2017
ASKO Servering har over 1100 lokalmatprodukter i sin portefølje. Nå skal produsenter og produkter samles og løftes fram i den nye digitale plattformen til ASKO Servering.
Markedskoordinator Annette Huth skal hjelpe produsentene med å få produktene fra jord til bord.
- Min jobb er først og fremst å følge opp leverandørene. Mange er flinke til å nå fram til dagligvarekunder, men storhusholdningskunder krever ofte litt mer i form av tekst og bilder for å kjøpe produktene. Vi prøver derfor å tilrettelegge så godt vi kan slik at denne synliggjøringen blir optimal, sier Huth. Hun ble ansatt i stillingen som markedskoordinator for lokalmat hos ASKO i april i år. Mye av jobben har handlet om å utvikle den nye pla
Gå til mediet- Min jobb er først og fremst å følge opp leverandørene. Mange er flinke til å nå fram til dagligvarekunder, men storhusholdningskunder krever ofte litt mer i form av tekst og bilder for å kjøpe produktene. Vi prøver derfor å tilrettelegge så godt vi kan slik at denne synliggjøringen blir optimal, sier Huth. Hun ble ansatt i stillingen som markedskoordinator for lokalmat hos ASKO i april i år. Mye av jobben har handlet om å utvikle den nye pla


































































































