HRR, Hotell, Restaurant & Reiseliv
03.11.2023
- Vi satser på å være nummer én bIant PMS-systemer på verdensbasis i Iøpet av ti år. Vi hentet inspirasjon fra flyseIskapene og tenkte at når jeg kan sjekke inn onIine hos Norwegian, hvorfor skaI jeg ikke kunne gjøre det på et hoteII. Dette Iøste vi både med inn- og utsjekk, sier Matt WeIIe, adm. dir. og en av gründerne av Mews HospitaIity CIoud.
Han og Mews-teamet har nylig avsluttet en rundreise i Skandinavia for møte hotellbransjen. Målet er minimum 25% av markedet i Skandinavia, i dag har de ca. 10%. Mews gjør det mulig for hotellene å fokusere på gjestene ved å redusere tid forbundet med innsjekking, nattvakter og behovet for concierge. I stedet kan tiden brukes til å tilby en skreddersydd gjesteopplevelse. Som følge av personalmangel og stigende driftsomkostninger, bruker et økende antall hoteller ny teknologi som Property Management Systems (PMS), for å skape mersalg og generere inntekter utover overnattinger.
- Vi kan strømlinjeforme hotellbransjen og gjøre driften mer effektiv. Den verste opplevelsen for gjestene når de kommer, er at noen i resepsjonen stirrer på en skjerm og skriver inn opplysninger, det
Gå til mediet- Vi kan strømlinjeforme hotellbransjen og gjøre driften mer effektiv. Den verste opplevelsen for gjestene når de kommer, er at noen i resepsjonen stirrer på en skjerm og skriver inn opplysninger, det