Panorama Nyheter
13.08.2018
Den digitale innsatsen skal trappes opp og bli en del av satsingsområdene i utviklingspolitikken. - Verden går gjennom en teknologisk revolusjon, og vi kan bruke den til å løfte millioner ut av fattigdom, sier utviklingsminister Nikolai Astrup.
- Verdensbanken slår fast at vi ikke vil klare å nå bærekraftsmålene innen 2030 uten å ta i bruk digitalisering og ny teknologi. Dette er utgangspunktet for at regjeringen har utarbeidet en ny digital strategi for utviklingspolitikken. Strategien bygger på mange av de gode prosjektene som norske bedrifter og organisasjoner allerede har
Les mer


































































































