Dagligvarehandelen
23.05.2017
Jacobs Douwe Egberts vil ha sin del av kaffekaken i et marked som har vært dominert av Nescafé i årtier.
Friele Instant Gull 200 gram glass og Friele Instant Gull 100 gram refill ble lansert i begynnelsen av mai.
- Vi mener norske forbrukere fortjener å få et nytt, godt alternativ i instant-hyllen, sier merkevareansvarlig Nina Henschien hos Frieleeier Jacobs Douwe Egberts Norge.
Pulverkaffe, som det gjerne heter i vanlig tale, er det nest største kaffe-segmentet her til lands.
- Her bør vi som et stort kaffemerke være tilstede, erklærer Henschien.
Erstatter den forrige
De
Gå til mediet- Vi mener norske forbrukere fortjener å få et nytt, godt alternativ i instant-hyllen, sier merkevareansvarlig Nina Henschien hos Frieleeier Jacobs Douwe Egberts Norge.
Pulverkaffe, som det gjerne heter i vanlig tale, er det nest største kaffe-segmentet her til lands.
- Her bør vi som et stort kaffemerke være tilstede, erklærer Henschien.
Erstatter den forrige
De