Den norske tannlegeforenings Tidende
17.08.2023
Forbrukeranmeldelser får mer og mer innflytelse over de forskjellige digitale plattformene. Dette rammer også tannleger og klinikker som står i fare for å bli utsatt for ubegrunnede negative anmeldelser.
Pasienter kan være misfornøyde etter et tannlegebesøk av ulike årsaker. Det kan dreie seg om misnøye med selve behandlingen, prisen, behandlingen eller opplevd mangel på service. Ofte er det pasientens ensidige oppfatning av et hendelsesforløp som danner bakgrunnen for et raseriutbrudd eller et usaklig angrep.
- Det er et utrolig komplekst spørsmål. En situasjon med en misfornøyd pasient som kommuniserer på sosiale plattformer er vanskelig å håndtere. For den enkelte tannlegen som blir uthengt, er det nesten umulig å svare på et slikt angrep. Ofte
Gå til mediet- Det er et utrolig komplekst spørsmål. En situasjon med en misfornøyd pasient som kommuniserer på sosiale plattformer er vanskelig å håndtere. For den enkelte tannlegen som blir uthengt, er det nesten umulig å svare på et slikt angrep. Ofte


































































































