Kommunikasjonsdirektør Berit Kolberg Rossiné ved UiO peikar på at kartlegginga vil vera med på å gjera to av hovudoppgåvene til UiO endå betre.
- Me må leggja best mogleg til rette for at forskarar får forska og at studentar får studert. Derfor er det viktig at ingen av dei kastar bort masse verdifull tid på å finna ut om korleis IT-systemet fungerer eller på å tinga ein blomst, seier ho.
50 prosent er nøgde med For ansatte-sidene
For UiO er det viktig at den informasjonen som blir gitt er best mogleg tilgjengeleg.
- I dag er det masse informasjon om til dømes korleis ei IT-teneste fungerer, før du kjem fram til det du eigentleg har bruk for - nemleg korleis du skal bruka tenesta. Det blir som med ein bil. Dei tilsette og studentane treng ikkje vita om alt som går føre seg i motoren under panseret på bilen. Det viktigaste er at den fungerer, understrekar ho.
Undersøkinga viser at 50 prosent av dei tilsette er nøgde med For