Dagligvarehandelen
11.11.2025
Haugen-Gruppen overtar distribusjonen av PepsiCo sin portefølje i Norge fra nyttår: Snacksmerkene Lay's, Doritos og Cheetos, og frokostblandingen Quaker Cruesli.
Haugen-Gruppen søker stadig nye merkevarer og samarbeidspartnere som passer inn i selskapets strategi. PepsiCos portefølje passer godt inn med sin sterke posisjon internasjonalt, mener May-Helen Medalen, direktør for forretningsutvikling.
- Dette styrker og utvider vår eksisterende portefølje. Vi ønsker å være en «go to market»-partner for internasjonale merkevarer som enten ønsker å etablere seg i det norske markedet eller øke sin markedsandel her. Vi kombinerer globale merkevarer med lokal markedskunnskap og tilstedeværelse, fremholder hun overfor Dagligvarehandelen.
Utfordrer på sn
Gå til mediet- Dette styrker og utvider vår eksisterende portefølje. Vi ønsker å være en «go to market»-partner for internasjonale merkevarer som enten ønsker å etablere seg i det norske markedet eller øke sin markedsandel her. Vi kombinerer globale merkevarer med lokal markedskunnskap og tilstedeværelse, fremholder hun overfor Dagligvarehandelen.
Utfordrer på sn


































































































