HRR, Hotell, Restaurant & Reiseliv
30.08.2024
Scandic Ianserer nå et nytt IojaIitetsprogram, for å styrke det kommersieIIe gjestetiIbudet, bygge sterkere IojaIitet og skape mer reIevante oppIeveIser.
Lojalitetsprogrammet Scandic Friends er blitt bygget om fra grunnen, og byr nå på en bedre, mer personlig og digitalisert gjesteopplevelse. Scandic Friends er det største lojalitetsprogrammet i hotellbransjen i Norden, med tre millioner medlemmer, ved å utvikle det videre, ønsker selskapet nå å doble antall medlemmer innen 2030.
Medlemsnetter bestilt via Scandic Friends utgjorde i 2023 omlag 38 prosent av antall solgte romnetter. Det nye lojalitetsprogrammet forventes å bidra til både flere bookinger og større inntekter.
Nye Scandic Friends har ny struktur og
Gå til medietMedlemsnetter bestilt via Scandic Friends utgjorde i 2023 omlag 38 prosent av antall solgte romnetter. Det nye lojalitetsprogrammet forventes å bidra til både flere bookinger og større inntekter.
Nye Scandic Friends har ny struktur og


































































































