HRR, Hotell, Restaurant & Reiseliv
12.09.2025
LedeIse har rykket opp tiI nest viktigst for norske arbeidstakere, iføIge Randstad EmpIoyer Brand Research 2025. LikeveI er det få som oppIever at de faktisk har en god Ieder.
Det sier mer om ar- beidshverdagen enn vi kanskje liker å innrømme, og det bør være et varsko til enhver arbeidsgiver, sier toppsjef Marianne Hagen i Randstad i en pressemelding.
Randstad Employer Brand Research 2025 er basert på intervjuet med over 3.500 norske arbeidstakere for å høre deres mening om de 75 største selskapene i landet, samt generelle spørsmål knyttet til arbeidsliv, som forventninger til lønn, motivasjon for å bytte jobb, forskjell på kjønn og andre spørsmål knyttet til arbeidsliv og employer branding.
Hva er det ansatte ønsker seg mest fra en arbeidsgiver? Lønn? Fleksibilite
Gå til medietRandstad Employer Brand Research 2025 er basert på intervjuet med over 3.500 norske arbeidstakere for å høre deres mening om de 75 største selskapene i landet, samt generelle spørsmål knyttet til arbeidsliv, som forventninger til lønn, motivasjon for å bytte jobb, forskjell på kjønn og andre spørsmål knyttet til arbeidsliv og employer branding.
Hva er det ansatte ønsker seg mest fra en arbeidsgiver? Lønn? Fleksibilite


































































































