LO-Aktuelt
12.10.2016
Handel og Kontor går nye veier for å nå ut med sitt budskap. Med geografisk annonsering på Facebook håper forbundet på nye medlemmer i varehandelen.
Se for deg at du er på vei til jobb en mandags morgen. Du sitter på bussen og døser. Kroppen er ennå ikke helt våken. Du går av bussen, og registrerer i øyekroken en stor reklameplakat: «Handel og kontor er tilstede for deg». Det er ennå litt tid igjen før butikken åpner. Du låser deg inn og gjør klar for dagens første kunder. Du skroller nedover Facebook-feeden mens du drikker opp kaffen. Mellom bildene som venner og bekjente har lagt ut av søndagsturer og helgekos, dukker det opp et innlegg: «Klar for ny arbeidsuke? Handel og Kontor hjelper deg i din arbeidshverdag».
09:00 viser klokka på veggen. Den første timen forløper alltid rolig. Etter hvert siger flere på. «Kan jeg hjelpe deg med noe? » spør du vennlig en dame som
Les opprinnelig artikkel09:00 viser klokka på veggen. Den første timen forløper alltid rolig. Etter hvert siger flere på. «Kan jeg hjelpe deg med noe? » spør du vennlig en dame som


































































































