HRR, Hotell, Restaurant & Reiseliv
12.09.2025
NorgesGruppen og Esso satser stort på å videreutvikIe samarbeidet om mat-i-farta, drivstoff og Iading. Ambisjonene er høye.
De har samarbeidet siden 2015. 1. september i år trådte den nye tiårsavtalen i kraft. Den er signert av NorgesGruppen Servicehandel med Tiger AS og merkevarene Deli de Luca og Foodies - og Certas Energy Norway AS, et DCC Energy-selskap som representerer Esso-kjeden i Norge.
Fornyelse venter kundene
Marius Kristiansen er daglig leder i Tiger AS og Deli de Luca Norge AS. Han forklarer hva kundene har i vente som følge av den nye samarbeidsavtalen:
- Fokus ligger på å fornye og forsterke matkonseptene som Deli de Luca og Foodies, og å etablere den ny merkevaren Able for bilvask på over 100 stasjoner.
Tiger vil gjennom høsten 2025 og første halvdel av 2026 gjennomføre en rekke av initiativene som er planlagt for Esso-stasjonene.
- Vi vil lansere nye butikk-konsepter for de klassiske Esso-stasjonene, et revitalisert Deli de Luca-konsept og ikke minst tilby våre kunder
Gå til medietFornyelse venter kundene
Marius Kristiansen er daglig leder i Tiger AS og Deli de Luca Norge AS. Han forklarer hva kundene har i vente som følge av den nye samarbeidsavtalen:
- Fokus ligger på å fornye og forsterke matkonseptene som Deli de Luca og Foodies, og å etablere den ny merkevaren Able for bilvask på over 100 stasjoner.
Tiger vil gjennom høsten 2025 og første halvdel av 2026 gjennomføre en rekke av initiativene som er planlagt for Esso-stasjonene.
- Vi vil lansere nye butikk-konsepter for de klassiske Esso-stasjonene, et revitalisert Deli de Luca-konsept og ikke minst tilby våre kunder


































































































