Kjøttbransjen
22.08.2019
OSLO / STRATFORD-UPON-AVON Coop-kjeden har innsett viktigheten av å levere på forbrukernes endrede kundekrav og nye forventninger. Og hjelp til dette får de bl.a. av selskapet Dunnhumby.
I forbindelse med KLF-landsmøtet tidligere i sommer, var både Coop og samarbeidspartneren Dunnhumby til stede for å forklare kjøttbransjens folk hvordan de vurderer det norske dagligvaremarkedet i et femårs-perspektiv. Og et par-tre forhold synes avgjørende for å lykkes: kunden i første rekke, samt tilstrekkelig innsikt om kundenes ønsker og behov. Dette må det leveres på i butikk!
STORE MENGDER DATA
- Vi hjelper Coop og andre dagligvareaktører med nettopp dette. Det foreligger ekstremt store mengder data om kundenes valg i buti
Gå til medietSTORE MENGDER DATA
- Vi hjelper Coop og andre dagligvareaktører med nettopp dette. Det foreligger ekstremt store mengder data om kundenes valg i buti