Dagligvarehandelen
11.11.2025
Tidligere i år lanserte Norgesmøllene kakemiksene sine i et nytt konsept, der nye resepter og nye produkter skulle treffe på saftighet og god smak. De ser ut til å ha truffet blink, for salget er tredoblet.
-Den nye serien har blitt godt mottatt. Det er solgt over 160.000 poser ut av butikk siden lansering, som er over en tredobling av de gamle variantene under tilsvarende periode året før, forteller Bjarte Arnesen, analyse- og kategoriansvarlig i Norgesmøllene.
- Vi lanserte kakemiksene i nytt «Saftig» konsept. Basert på vårt innsiktarbeid om at forbrukerne ønsket å lykkes med saftigere kaker, laget vi nye produkter og resepter for å levere på saftighet, i tillegg til god smak selvfølgelig.
Brownies på topp
- Hvilken variant er blitt seriens bestselger?
- Norgesmøllene Saftige Brownies er bestselgeren. De nye kakemiksene fra Norgesmøllene skal gjøre det enklere for flere å lykkes med saftige kaker, og
Gå til mediet- Vi lanserte kakemiksene i nytt «Saftig» konsept. Basert på vårt innsiktarbeid om at forbrukerne ønsket å lykkes med saftigere kaker, laget vi nye produkter og resepter for å levere på saftighet, i tillegg til god smak selvfølgelig.
Brownies på topp
- Hvilken variant er blitt seriens bestselger?
- Norgesmøllene Saftige Brownies er bestselgeren. De nye kakemiksene fra Norgesmøllene skal gjøre det enklere for flere å lykkes med saftige kaker, og


































































































