Magma
15.10.2025
Hvor går grensen mellom å være strategisk tydelig og å være seg selv?
Av og til får jeg spørsmålet: Hvordan lykkes man egentlig på LinkedIn? Svaret mitt er både enkelt og vanskelig på samme tid: Du må først finne ut hvem du vil være - og så stå for det.
Da jeg for noen år siden begynte å bruke LinkedIn mer aktivt, bestemte jeg meg for én ting: Jeg skulle være meg selv. På godt og vondt. Ikke altfor privat, men heller ikke så glattpolert at det ikke fantes spor av menneske bak ordene. Jeg ville gi litt av meg selv, og samtidig bruke stemmen min til å løfte frem det som er viktig for Econa og for økonomene vi representerer.
Det betyr at jeg ikke skriver om alt jeg er opptatt av privat, men det
Gå til medietDa jeg for noen år siden begynte å bruke LinkedIn mer aktivt, bestemte jeg meg for én ting: Jeg skulle være meg selv. På godt og vondt. Ikke altfor privat, men heller ikke så glattpolert at det ikke fantes spor av menneske bak ordene. Jeg ville gi litt av meg selv, og samtidig bruke stemmen min til å løfte frem det som er viktig for Econa og for økonomene vi representerer.
Det betyr at jeg ikke skriver om alt jeg er opptatt av privat, men det


































































































