Bondebladet
19.09.2024
Ungdommen gomler cottage cheese og heller i seg Yt. Nå følger Tine opp etterspørselen med nye smaker til de proteinhungrige.
September betyr nye Tineprodukter i butikkhyllene. Og denne høsten er naturlig nok lanseringene preget av proteintrenden.
- Vi følger nøye med på forbrukerinnsikt og hvilke trender som preger markedet når vi skaper nye produkter og smaker. Proteintrenden står fortsatt sterkt, og vi har selvfølgelig tatt den med oss i jobben med de nyeste lanseringene, sier Ida Vrangen, kommunikasjonsrådgiver i Tine.
Yt
- Dette gjelder spesielt for Yt, som er skreddersydd for de som ønsker proteinrik
Gå til mediet- Vi følger nøye med på forbrukerinnsikt og hvilke trender som preger markedet når vi skaper nye produkter og smaker. Proteintrenden står fortsatt sterkt, og vi har selvfølgelig tatt den med oss i jobben med de nyeste lanseringene, sier Ida Vrangen, kommunikasjonsrådgiver i Tine.
Yt
- Dette gjelder spesielt for Yt, som er skreddersydd for de som ønsker proteinrik