Dagligvarehandelen
30.04.2024
Med Vandrehistorier ønsker Kantefølflak å inkludere forbrukerne og gjøre det enklere å dele utsikten med alle. Det skjer ved hjelp av innovativ markedsføring med QR-kode og kunstig intelligens.
Kantefølflak fra Vikensnacks markedsføres som Chips for fjellfolk, og nå har de gitt folk en ny mulighet til å dele skrytebilder fra turene sine. QR-koden på de nye posene skal være inngangsporten til en ny opplevelsesverden.
Når målgruppen
- I 2021 kjørte vi en konkurranse der vinnere fikk en premie i posten, et lite «Kantefølflagg» som skulle tas med til fjells, sammen med en påmontert QR-kode som skulle skannes. Når de skannet koden, fikk vi bilder fra turen - som vi kunne dele videre, forteller gründer Anders C. Medhus.
Av de utsendte flaggene ble rundt halvparten tatt i bruk.
- Med andre ord: Vi vet vi at vi treffer målgruppen vår, fastslår han.
Kantefølflak ønsker å inspirere og knytte bånd til alle som deler lidenskapen for natur og eventyr. Som en bonus har de lagt inn en kvitteringsepost, der brukere får lest sin egen vandrehistorie dersom bildet godkjennes for publisering.
Mode
Gå til medietNår målgruppen
- I 2021 kjørte vi en konkurranse der vinnere fikk en premie i posten, et lite «Kantefølflagg» som skulle tas med til fjells, sammen med en påmontert QR-kode som skulle skannes. Når de skannet koden, fikk vi bilder fra turen - som vi kunne dele videre, forteller gründer Anders C. Medhus.
Av de utsendte flaggene ble rundt halvparten tatt i bruk.
- Med andre ord: Vi vet vi at vi treffer målgruppen vår, fastslår han.
Kantefølflak ønsker å inspirere og knytte bånd til alle som deler lidenskapen for natur og eventyr. Som en bonus har de lagt inn en kvitteringsepost, der brukere får lest sin egen vandrehistorie dersom bildet godkjennes for publisering.
Mode


































































































