Dagligvarehandelen
16.04.2024
Scandza setter alle kluter til for Finsbråten Grillfilet. Fjorårets økning på 70 prosent har gitt lyst på enda mer. - Vi skal gi dem som griller, den autentiske, spanske chorizoopplevelsen, sier merkevaresjef Hennie rydfjord i Scandza.
-Finsbråten Grillfilet er for dem som vil ha noe godt og enkelt og et sikkert resultat på grillen, sier merkevaresjef Hennie Rydfjord, som kan stille opp med to filetvarianter: hvitløksmarinert og BBQ-marinert.
Sistnevnte har Scandza hatt på menyen en rekke år, mens den hvitløksmarinerte ble lansert til fjorårets grillsesong.
Mest BBQ-marinert
Hos Scandza er det grunn til å gni seg i hendene over grillfiletene.
- De to variantene fikk til sammen en volumvekst på 70 prosent i fjor, fremholder Hennie Rydfjord, noe som vil si at det ble solgt rundt 200 tonn av den BBQ-marinerte og cirka 70 tonn av den hvitløksmarinerte.
Rydfjord tilskriver veksten flere faktorer.
- Folk liker storpakningen på 1,1
Gå til medietSistnevnte har Scandza hatt på menyen en rekke år, mens den hvitløksmarinerte ble lansert til fjorårets grillsesong.
Mest BBQ-marinert
Hos Scandza er det grunn til å gni seg i hendene over grillfiletene.
- De to variantene fikk til sammen en volumvekst på 70 prosent i fjor, fremholder Hennie Rydfjord, noe som vil si at det ble solgt rundt 200 tonn av den BBQ-marinerte og cirka 70 tonn av den hvitløksmarinerte.
Rydfjord tilskriver veksten flere faktorer.
- Folk liker storpakningen på 1,1


































































































