Den norske tannlegeforenings Tidende
17.08.2023
Johan Erichs MeraMedia På sikt blir det betydelig mer tidkrevende og kostbart for en klinikk å ignorere negative kundeanmeldelser enn å bruke tid på å øke forståelsen for hvordan digital kommunikasjon fungerer i praksis.
Det mener William Atak, ledende nordisk ekspert innenfor Online Reputation Marketing and Management og utgiver av boken «Glad kunde Sur kunde» og digital konsulent for blant annet tannleger og klinikker.
Les merTannleger er en yrkesgruppe som ofte er tidspresset og sjelden har tid til å sette av ressurser til annet enn kjerneoppgaven - tannpleie.
William Atak mener mange tannleger hverken er interessert i eller forstår viktigheten av digital kommunikasjon.
- Jeg merker også mangel på respekt for den digitale utviklingen og det er en holdning som ikke fungerer i en moderne virksomhet. Dette gjelder i all hovedsak eldre tannleger.
Tannleger må i mye større grad opptre proaktivt og strategisk når det gjelder digital kommunikasjon, og


































































































