Frifagbevegelse.no
24.10.2016
- Staten skal fortsatt styre jernbanesektoren. Det vi gjennomfører er en omgruppering av ansvaret, sa Ketil Solvik-Olsen da han innledet på NJFs landsmøte. 115241 20161024115243 - Privatisering er når staten gir fra seg ansvar.


































































































