Advokatbladet
01.09.2021
At samfunnet ikke bare gir en dom, men også fordømmer mennesket, er moraliserende, mente Tor Erling Staff.
«J eg synes det er verdt å betenke at vi jo fødes omtrent like, og forlater verden på samme måte når det hele er over. Men i dag deler vi mennesker inn i to grupper; de som bryter lovene og de som ikke gjør det. Jeg har jo den filosofien for meg selv, både menneskelig og faglig, at den som forbryter seg, skal kunne gjøre det med ren samvittighet, selv om det bryter samfunnets lover. Og
Gå til mediet


































































































