Synkron
06.06.2018
Digitalisering av offentlige tjenester,
teletjenester, samferdsel, bank- og forsikringstjenester, kulturtjenester og bestilling av legetime er blitt en virkelighet alle må forholde seg til. De aller fleste av oss opplever at digitaliseringen har forenklet hverdagen vår. Vi laster ned app-er for å gjøre livet enda lettere. Gjennomsnittskunden har altså flyttet til nettet. Jeg har jobbet en del med personer som møter brukere og kunder som ikke klarer å nyttiggjøre seg av digitale tjenester. Det er de som jobber som veiledere og sitter i førstelinjetjenesten. De møter brukere og kunder som ofte kjenner på de digitale klasseskillene.
Digitalisering og utenforskap er et tema som dessverre får for liten plass. Når vi snakker om utvikling av digitale løsninger på den ene siden og økt effektiviseringskrav på den andre
Gå til medietDigitalisering og utenforskap er et tema som dessverre får for liten plass. Når vi snakker om utvikling av digitale løsninger på den ene siden og økt effektiviseringskrav på den andre


































































































