VVS Aktuelt
02.05.2017
Digitaliseringen i pumpebransjen har ført til økt behov for dialog. Dette har Wilo sørget for, både gjennom et interaktivt nettsted og et eget framtidsrom, under ISH i Frankfurt.
Salgsdirektør for Wilo i Norge, Svein Nilsen, og produktsjef Asmund Rovik-Nyberg tok VVS aktuelt inn i bak avlukket i et dunkelt rom på den enorme standen til det internasjonale selskapet. Allerede fra første messedag var både stand og framtidsrom overfylt. Her var det kø for å tilegne seg siste nytt, og kundene vet at Wilo benytter ISH til å lokke kunder til seg med spennende nyheter, i konkurranse med de andre store aktørene i samme marked.
Gjør livet enklere
- For å holde tritt med utviklingen og fortsette å gjøre livet enklere for rørleggerne har Wilo nå slått sammen sine gamle og nye verktøy til et splitter nytt nettsted. Resultatet er et verktøy med en høy grad av brukervennlighet, sier en tydelig stolt salgsdirektør Svein Nilsen inne i framtidsrommet.
Produktsjef Asmund Rovik-Nyberg mener det er viktig å tilrettelegge verktøyet slik at den vanlige rørleggeren har mulighet til å følge med i den teknologiske utviklingen.
- Med økt digitalisering er det en fare for at den eldre generasjonen kan falle fra. Det er nettopp det Wilo ikke ønsker skal skje,
Gå til medietGjør livet enklere
- For å holde tritt med utviklingen og fortsette å gjøre livet enklere for rørleggerne har Wilo nå slått sammen sine gamle og nye verktøy til et splitter nytt nettsted. Resultatet er et verktøy med en høy grad av brukervennlighet, sier en tydelig stolt salgsdirektør Svein Nilsen inne i framtidsrommet.
Produktsjef Asmund Rovik-Nyberg mener det er viktig å tilrettelegge verktøyet slik at den vanlige rørleggeren har mulighet til å følge med i den teknologiske utviklingen.
- Med økt digitalisering er det en fare for at den eldre generasjonen kan falle fra. Det er nettopp det Wilo ikke ønsker skal skje,