Advokatbladet
05.05.2016
Wikborg Rein har de mest varierte postene, mens DLA Piper engasjerer følgerne best. Det er LinkedIn-ekspert Kathe Arnesens dom over de store firmaene.
Alle de store advokatfirmaene har mer eller mindre aktive bedriftssider, men de fleste har mye å gå på med innholdet. Det fastslår Kathe Arnesen. Hun er partner i PR- og kommunikasjonsfirmaet Nordic Media Team, og hjelper bedrifter med strategier for sosiale medier. Hun konsentrerer seg spesielt om nettverket LinkedIn.
LinkedIn markedsfører seg som «verdens største profesjonelle nettverk». I oktober i fjor hadde nettverket mer enn fire hundre millioner bruker i over to hundre land.
DE BESTE Kathe Arnesen har gått gjennom de 16 største advokatfirmaene og sett hva de gjør på Linkedin-sidene sine
Gå til medietLinkedIn markedsfører seg som «verdens største profesjonelle nettverk». I oktober i fjor hadde nettverket mer enn fire hundre millioner bruker i over to hundre land.
DE BESTE Kathe Arnesen har gått gjennom de 16 største advokatfirmaene og sett hva de gjør på Linkedin-sidene sine