Dagligvarehandelen
27.08.2024
En gruppe på tre investorer i Rogaland har investert én million kroner i produksjon av energidrikk. Nå er målet å komme inn i dagligvarehyllene.
I midten av mai lanserte selskapet Wisely Company sin egen norskproduserte energidrikk, Waizli Intelligent Energizer, som et bedre og sunnere alternativ til energidrikker flest på markedet i dag.
Allerede etter noen få måneder i salg , mener daglig leder Egil Hansen å kunne fastslå at produktet faller i smak.
- Folk vil ha noe nytt, som gjør noe godt for deg når du drikker, fremholder han.
Sunnere alternativ
Bak det nye selskapet og produktet står de tre investorene Magne Ohm, Jostein Tjelta og Egil Hansen. Til sammen skal de ha investert én million kroner i satsingen - medberegnet egen innsats i form av arbeidstimer.
Ideen til Waizli kom så sent som i fjor. Alt de fant i energidrikkhylla inneh
Gå til medietAllerede etter noen få måneder i salg , mener daglig leder Egil Hansen å kunne fastslå at produktet faller i smak.
- Folk vil ha noe nytt, som gjør noe godt for deg når du drikker, fremholder han.
Sunnere alternativ
Bak det nye selskapet og produktet står de tre investorene Magne Ohm, Jostein Tjelta og Egil Hansen. Til sammen skal de ha investert én million kroner i satsingen - medberegnet egen innsats i form av arbeidstimer.
Ideen til Waizli kom så sent som i fjor. Alt de fant i energidrikkhylla inneh