Dagligvarehandelen
21.05.2024
Fremover ønsker Narvesen å gjøre det enklere for kundene å ta litt bedre valg når de er på farten, og har lansert symbolet «Gode valg på farten».
Kioskkjeden ønsker å gjøre en forskjell og har laget symbolet for å gjøre det lettere å finne utvalg av mat og drikke som er bedre for kunden og miljøet.
- Med «Gode valg på farten» ønsker vi å gjøre det lettere for kunden å ta bedre valg i kioskene våre, gjennom å tilby et bredere utvalg av sunnere og mer bærekraftige produkter. Noen konkrete eksempler på dette er frukt, smoothie, nøtter, barer, salater, ferske rundstykker, chiapudding, sertifise
Gå til mediet- Med «Gode valg på farten» ønsker vi å gjøre det lettere for kunden å ta bedre valg i kioskene våre, gjennom å tilby et bredere utvalg av sunnere og mer bærekraftige produkter. Noen konkrete eksempler på dette er frukt, smoothie, nøtter, barer, salater, ferske rundstykker, chiapudding, sertifise


































































































