Dagligvarehandelen
17.09.2024
- Vi vil ta posisjonen som nr. 1 innen healthy snacking i dagligvare, og ser at vi er på god vei, sier adm. direktør Silje Løken i Bonaventura. på seks år har selskapet skapt en omsetning på 450 millioner kroner i kategorien sunnere snacks.
Årets komet har vært dadler med godterismak fra svenske Dave & Jon's. På forsommeren kunne Dagligvarehandelen fortelle at det var en av årets mestselgende nyheter i Meny. Oppdaterte tall viser at det er solgt mer enn 1,1 millioner poser med smaksatte dadler fra Dave & Jon's i Norgesgruppen så langt i år.
- Gjenkjøpet ligger på nivå med annet, populært godteri. Det er ganske kult, synes markedssjef Susanne Håkonsen.
Sunnere sjokoladebolle
- Vi vet at vi har åpnet en ny kategori som har vært traust og kjedelig. Mange har vært skeptiske til dadler, men selv de som trodde de ikke likte det, klarer ikke å stoppe når posen er åpnet, sier Håkonsen.
- I februar, da vi lanserte merket, var det ingenting som var likt på markedet. Vi var de første med dadler som oppleves som godteri. Nå har det kommet flere merker som ønsker å komme inn, men vi mener at vi e
Gå til mediet- Gjenkjøpet ligger på nivå med annet, populært godteri. Det er ganske kult, synes markedssjef Susanne Håkonsen.
Sunnere sjokoladebolle
- Vi vet at vi har åpnet en ny kategori som har vært traust og kjedelig. Mange har vært skeptiske til dadler, men selv de som trodde de ikke likte det, klarer ikke å stoppe når posen er åpnet, sier Håkonsen.
- I februar, da vi lanserte merket, var det ingenting som var likt på markedet. Vi var de første med dadler som oppleves som godteri. Nå har det kommet flere merker som ønsker å komme inn, men vi mener at vi e


































































































