Magma
25.04.2017
VERDSETTING AV FRITID er ingen enkel øvelse, og de enkelte individers preferanser spiller en vesentlig rolle. Det danske strategi- og markedsføringsselskapet IIH Nordic endte med å gi sine ansatte mer fritid med fri hver fredag som et konkurransefortrinn.
Basis for denne endringen var kunnskap om hva de ansatte ville ha. Samtidig er det gjort en rekke tiltak for at de ansatte skal være mer effektive når de er på jobb. De ansatte har arbeidsoppgaver som er typisk kontorarbeid.
25 PROSENTS PRODUKTIVITETSVEKST
IIH Nordic tjener mer penger etter at de ansatte fikk fri hver fredag. I praksis har produktiviteten til de ansatte og virkemidlene de ansatte til enhver tid har tilgjengelig, i snitt økt med mer enn 25 prosent i løpet av noen få måneder. Økt pris
Gå til mediet25 PROSENTS PRODUKTIVITETSVEKST
IIH Nordic tjener mer penger etter at de ansatte fikk fri hver fredag. I praksis har produktiviteten til de ansatte og virkemidlene de ansatte til enhver tid har tilgjengelig, i snitt økt med mer enn 25 prosent i løpet av noen få måneder. Økt pris