Norsk Skogbruk
27.04.2018
For 11. gang har Sønsterud-avdelingen til Solør vgs. vunnet lagkonkurransen i skole-NM i skogbruksferdigheter. Sivert Lindstad fra Jønsberg vgs. vant individuelt for tredje året på rad.
Men det er altså laget som skal til EM, og Sønsterud skal delta i sitt 11. EM. Laget reiser til Ungarn med ambisjoner om pallplass. Men i
Gå til mediet


































































































