Baker og Konditor
11.06.2021
Tromsø Bakeri pusser opp brødutvalget og utvikler nå en premiumserie for å befeste sin posisjon i byen.
DET ER HARD KONKURRANSE
om brødkundene i Tromsø. Med kampanjedager i dagligvarekjedene med halv pris på brød, presses marginene ned og ordinærprisen opp. Prisen på flere ordinære brød i byen nærmer seg nå 50 kroner. Det gjør det vanskelig å ta ut økt fortjeneste på eksisterende brødutvalg. Det er noe av bakgrunnen for at Tromsø Bakeri nå jobber med en ny premium brødserie som kan koste noe mer.
Steinbakt og håndoppslag
- Vi har en serie brød som har surret og gått i mange år. Vi føler det er på tid å lansere noe nytt og jobber derfor med en premiumserie. Vi tror at det kan være en mulighet for å kunne hente ut noe mer der og at vi kan ligge noe h
Gå til medietom brødkundene i Tromsø. Med kampanjedager i dagligvarekjedene med halv pris på brød, presses marginene ned og ordinærprisen opp. Prisen på flere ordinære brød i byen nærmer seg nå 50 kroner. Det gjør det vanskelig å ta ut økt fortjeneste på eksisterende brødutvalg. Det er noe av bakgrunnen for at Tromsø Bakeri nå jobber med en ny premium brødserie som kan koste noe mer.
Steinbakt og håndoppslag
- Vi har en serie brød som har surret og gått i mange år. Vi føler det er på tid å lansere noe nytt og jobber derfor med en premiumserie. Vi tror at det kan være en mulighet for å kunne hente ut noe mer der og at vi kan ligge noe h