Utdanning
13.05.2016
- Forskarane og politikarane skil lag i synet på morsmålet i opplæringa for fleirspråklege, seier Gunhild Tveit Randen.
Det er ein av grunnane til usemja om stortingsmeldinga om barnehagar.
- Sidan det er svært viktig at barn lærer norsk, må vi nytte dei klare overføringsverdiane det er mellom å kunne morsmålet godt og å lære seg eit andrespråk. Men det perspektivet er borte i meldinga, seier Randen, som er førsteamanuensis ved Høgskolen i Hedmark.
- Er det lurt å etablere ei norm for kva barn skal kunne når dei går ut av barnehagen?
- Nei. Særleg uheldig blir det om fleirspråklege og einspråklege barn bl
Gå til mediet- Sidan det er svært viktig at barn lærer norsk, må vi nytte dei klare overføringsverdiane det er mellom å kunne morsmålet godt og å lære seg eit andrespråk. Men det perspektivet er borte i meldinga, seier Randen, som er førsteamanuensis ved Høgskolen i Hedmark.
- Er det lurt å etablere ei norm for kva barn skal kunne når dei går ut av barnehagen?
- Nei. Særleg uheldig blir det om fleirspråklege og einspråklege barn bl