AddToAny

Tidleg innsats

Boka til Halvor Bjørnsrud og Sven Nilsen, Tidlig innsats - i en skole for alle?
, tar opp tematikken tidleg innsats, eit prinsipp som har fått godt feste i barnehage og skule, og som er godt dekka gjennom faglitteratur dei siste åra. Det er i skjeringspunktet mellom individuell tilpassing for den enkelte elev og tilpassing for utvikling av eit sosialt fellesskap at læraren skal utvikle eit miljø som støttar god læring og utvikling av inkluderande psykososiale miljø. Prinsippa tidleg innsats og tilpassa opplæring er ein del av skulen sine grunnleggande verdiar, og skal legge grunnlag for å førebygge vanskar og støtte meistring hos ei mangfaldig elevgruppe. Det førebyggande arbeidet vert framheva som ein del av tidleg innsats, og skildra som ein integrert del av arbeidet i skulen. Det å ha eit førebyggande fokus vert trekt fram som viktig, og det vert poengtert at skulen har ei unik rolle av di han er ein møtestad for alle barn og unge. Teksten summerer godt opp ved å påpeike at arbeid med tidleg innsats inneber god pedagogisk tilrettelegging så tidleg som mogeleg. Eit artig språkleg verkemiddel ein finn i Edvard Befring sitt kapittel, er å trekke omgrepet tidleginnsats saman til eitt ord. Denne lesaren tolkar det som ei påminning om at desse to orda er så tett vovne saman at dei skal sjåast som ein heilskap.

Offentlege dokument
Omgrepet tidleg innsats har eksistert i offentlege dokument i lang tid. Det dukka opp i M
Gå til mediet

Flere saker fra Bedre Skole

Pandemi og lærerstreik har aktualisert konsekvensene av at mange elever mister deler av sin skolegang. Ofte reises da spørsmålet om hva dette gjør med de utsatte elevene.
Bedre Skole 10.11.2022
Når en googler begrepet læringsidentitet, er det denne boka som kommer opp. Begrepet er altså helt nytt, og hva det egentlig betyr, må en bare gjette seg til før en åpner boka.
Bedre Skole 10.11.2022
Merethe Roos, professor i historie ved Universitetet i Sørøst-Norge, gjør noe så spennende og sjeldent som å kombinere ulike undervisningsopplegg i
Bedre Skole 10.11.2022
Skoler som setter i verk helt like tiltak, vil ofte ende opp med helt ulikt resultat. Et forskningsprosjekt satte seg fore å finne ut hvorfor.
Bedre Skole 10.11.2022
Som leser og lærer er det lett å være enig i forfatternes utsagn om at skolevegring er et mysterium.
Bedre Skole 10.11.2022

Nyhetsbrev

Lag ditt eget nyhetsbrev:

magazines-image

Mer om mediene i Fagpressen

advokatbladet agenda-316 allergi-i-praksis appell arbeidsmanden arkitektnytt arkitektur-n astmaallergi automatisering baker-og-konditor barnehageno batmagasinet bedre-skole bioingenioren bistandsaktuelt blikkenslageren bobilverden bok-og-bibliotek bondebladet buskap byggfakta dagligvarehandelen demens-alderspsykiatri den-norske-tannlegeforenings-tidende diabetes diabetesforum din-horsel energiteknikk fagbladet farmasiliv finansfokus fjell-og-vidde fontene fontene-forskning forskerforum forskningno forskningsetikk forste-steg fotterapeuten fri-tanke frifagbevegelse fysioterapeuten gravplassen handikapnytt helsefagarbeideren hk-nytt hold-pusten HRRnett hus-bolig i-skolen jakt-fiske journalisten juristkontakt khrono kilden-kjonnsforskningno kjokkenskriveren kjottbransjen kommunal-rapport Kontekst lo-aktuelt lo-finans lo-ingenior magasinet-for-fagorganiserte magma medier24 museumsnytt natur-miljo nbs-nytt nettverk nff-magasinet njf-magasinet nnn-arbeideren norsk-landbruk norsk-skogbruk ntl-magasinet optikeren parat parat-stat politiforum posthornet psykisk-helse religionerno ren-mat samferdsel seilmagasinet seniorpolitikkno sikkerhet skog skolelederen sykepleien synkron tannhelsesekreteren Tidsskrift for Norsk psykologforening traktor transit-magasin transportarbeideren uniforum universitetsavisa utdanning vare-veger vvs-aktuelt